XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

E.3.3. Gaiaren desarroilo pausoak E.3.3.1. Abiapuntoa - Irakaslearen aldetik gaiaren aurkezpena eta girotzea.

- Ikasle bakoitzaren historia pertsonala egitea.

- Hasierako sondeoa: ikasleek gaiataz duten maila jasotzea bere erru eta erantzun zuzenekin.

E.3.3.2. Gaiaren antolaketa - Ikasleek beraien interes konkretoak (galderak) eta egin nahi dituzten ekintzak aurkezten dituzte.

@- Edukiera ekintzak planifikatzen dira, beren tenporalizazio eta organizazioa bakarrean eta taldean kontuan hartuz.

E.3.3.3. Lan Plangintza egitea - Informazioa bilatu eta bildu. - Informazioen azterketa.

- Informazioen azalpena eta eztabaidatzea.

- Landu den dena biltzen duen liburuxka bat egitea. - Bukaerako sondeoa.

E.3.3.4. Ebaluaketa - Lanaren zehar azaltzen diren kondukta tipoen detektatzea.

- Ikasleen autoebaluaketa.

- Jarri ziren eta burutu diren helburu eta edukien arteko erlazioa ezarri.

- Hiruhilabeteko etxera bidaltzen den informea.

- Irakaslearen txostena gaitaz.